tirsdag den 29. januar 2013

Forkælelse

Jeg har for først gang, mens jeg har haft børn tilladt mig, at fejre mig selv sammen med veninderne. I lørdags tog mand og børn ud til svigermor allerede fra formiddagen af, så jeg havde masser af tid til at lave lækker mad, gøre rent, slappe af og gøre mig lækker!
Menuen stod på tapas til forret med bl.a en super lækker pesto, hvor jeg har hentet opskriften her, hjemmebagt brød, laksetatar, øko oliven og lækker chorizo.
Hovedretten stod på lækker mexicansk lasagne, hvor opskriften er hentet her og hjemmelavet brød.
Desserten var hjemmelavet semi fredo is med revet chokolade og varm hjemmelavet jordbærsovs.
Og så rigeligt med gode drikkevarer!
Alt i alt faldt menuen i rigtig god jord:-)
Mine søde veninder havde selvfølgelige lækre gaver med til fødselaren. Dejligt med lidt forkælelse!
Ny træningstrøje, sød top med blondekant og super fint tubetørklæde

Fede stjerneørestikker og en "rå" halskæde

Lækkerier i forskellige afskygning

Søde skåle fra en lokal nipseforretning
http://content.gucca.dk/cd_covers/store_fordelt/t/i/tina-dickow-where-do-you-go-to-disappear_213162.jpg
Tina Dickows nye cd

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt, Stine!

    Det er jeg altså alt, alt for dårlig til at få gjort...ærgerligt, for det er så hyggeligt når endelig det sker ;o)

    SvarSlet