tirsdag den 23. oktober 2012

Give away -Ora uret fra Kähler kan blive dit

Dem, der følger mig, ved at jeg er svært begejstret for Kähler, og endelig kan jeg præsentere min første sponsorede give away! Og hvilken een!
Jeg er så heldig (min mand er ikke enig), at hans barndomsven i sommers fik arbejde hos Kähler. Vi har længe snakket om at få stablet en give away på benene, og nu er den klar. Jeg har næsten haft frit valg på alle hylde, men i samråd med vennen blev det til det lækre lækre hvide Ora ur. Og så i den store udgave!

Uret er designet af Jonas Trampedach og Birgitte Due madsen.
Om uret skriver Kähler
Når Ora-uret hænger på din væg, vil du hver dag nyde at se, hvordan de udhvælvede tal kaster diskrete skygger rundt langs urets kant. Kontrasten mellem keramikken og plexiglasset, som viserne er lavet af, giver det enkle vægur kant og et moderne udtryk.
Det stramme og moderne formsprog er uden unødige detaljer, netop for at Ora skal fremstå som et funktionelt og stilfuldt brugsobjekt. Den renhed, der præger formsproget, betyder, at den traditionelle grænse mellem maskulint og feminint udviskes. Dermed vil du opleve, at Ora har et skulpturelt præg, der appellerer til begge køn og som gør, at uret ikke blot er en praktisk brugsgenstand på væggen, men glider ind som en del af din indretning og hjemmets dekoration.


Der er 3 muligheder for at deltage i denne skønne give away

1) Du deltager med 1 lod ved at blive/være fast læser og skrive en kommentar.  
2) Du deltager med 5 lodder ved at blive/være fast læser, skrive en kommentar og linke til give away'en på din blog(brug billedet i toppen). 
3) Du deltager med 7 lodder ved at blive/være fast læser, skrive en kommentar, linke til give away'en på din blog og "synes godt om" Kähler på facebook.
Husk at skrive en mailadr, hvis du ikke selv har en blog eller har en blog uden offentlig tilgængelighed, så jeg har mulighed for at komme i kontakt med dig.

Vinderen udtrækkes d. 1/12-12

Ps. Kähler holder lagersalg fra d. 1/11-4/11 på Mosevej i Næstved

133 kommentarer:

  1. Jeg snupper et enkelt lod. Puha, det ville gå helt galt hvis jeg kendte een på Kähler...
    Kh StineJ

    SvarSlet
  2. Wauw hvor vildt, lækker give away. Jeg går all in med 7 lodder og kryser hvad der kryses kan for at jeg skulle prøve at være en af de heldige der får en give away.
    Kh Carina Vang

    SvarSlet
  3. Lige netop det ur med de orange visere har jeg gået og luret på. Det vil passe perfekt til mit nye køkken. Jeg prøver lykken med et enkelt lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. det ville være cool at vinde, 7 lodder:)

    SvarSlet
  5. 1 (lykke-) lod til mig, tak ;)

    Hilsner Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 1 lod :)

    malenejuulrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Iiihh en dejlig giveaway. Hvor er du heldig at have en "insider" hos Kähler.. Jeg elsker de ting, de laver :D

    Derfor tager jeg selvfølgelig også 7 lodder.. Og håber der held på et af dem..

    Ha en dejlig dag, og kig endelig forbi min blog http://farvenlykke.blogspot.dk

    Smil og solskin

    Sofie

    SvarSlet
  8. Jeg vil deltage med 7 lodder......
    Det ur MÅ hænge på min væg...
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. 5 lod til mig;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  10. Jeg har desværre ingen blog - så kan "kun" følge din blog og deltage med 1 lod.Men det gør jeg naturligvis og håber det er nok, for sådan et lækkert ur ville være SÅÅÅÅ fint herhjemme <3 Liker iøvrigt allerede Kähler på FB - naturligvis ;)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  11. Orv, jeg kom helt op på 7 lodder i alt :)
    Det er så smukt det ur!

    Kh Christine

    SvarSlet
  12. Uret står allerede på min ønskeseddel, det er SÅ fint. Vil meget gerne deltage med et (heldigt) lod :o)

    SvarSlet
  13. Føj, hvor må det være farligt med en nær ven, der arbejder hos Kähler :-) Jeg elsker deres design og er nærmest afhængig af de fine Mano-kopper, som jeg flittigt bruger hver dag. Uret har jeg også ønsket mig længe, så jeg vil meget gerne deltage med 7 heldige lodder :-)
    Med venlig hilsen
    Katrine

    SvarSlet
  14. Jeg elsker også Kähler og dette ur har stået højt på min ønskeseddel længe, så jeg smider alle 7 mulige lodder i puljen og krydser alt, hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  15. Jeg elsker kahler og ville elske at vinde uret, da jeg er ved at ommøblere min stue, og den vil passeperfekt ind!! Desværre har jeg ingen blog så kan kun deltage med 1 lod, dog er jeg selvfølgelig fan af kahler på fb...

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare en skøn give away.
    Jeg deltager med 7 lodder(:
    Du er nu på min blogroll(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en Mirenesse mascara(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  17. Haps - en laber præmie - jeg fyrer 7 lodder i posen og krydser fingre :)
    /anja

    SvarSlet
  18. jeg nupper 1 lod!

    Kig forbi min giveaway

    ps hvad mener du med at linke i blogrollen? er det sidebaren du mener?

    SvarSlet
  19. DEt er så fint :) 1 enkelt lod deltager jeg med :)

    SvarSlet
  20. Deltager med et lod, da jeg ikke har nogen blog til at linke giveaway'en :)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  21. lækker give-away... men ikke mindst en dejlig blog du har. Jeg deltager med et lod ;-D

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 7 lodder.
    Hvor er det bare et fint ur(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine 2 give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Det er jo den LÆKRESTE give away, jeg vil gerne deltage med 7 lodder. KH. Lene

    SvarSlet
  24. Jeg er SÅ meget med på et enkelt lod;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Ih, hvor er det en fiiin give-away... Deltager med et enkelt lod og krydser fingre.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  26. Det er jo helt utrolig flot! Jeg følger og deltager med et enkelt lod :)
    Gerdafaurschou@gmail.com

    SvarSlet
  27. Detalger med 5 lodder og smider et link til min give away http://annecathrinebro.dk/?p=868
    Jeg trækker lod på lørdag så skynd dig ind og deltag :D

    annecathrinebro@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg hapser 7 lodder, og krydser fingre for at jeg er heldig :0)

    SvarSlet
  29. Vil gerne være med på 5 lodder... uha det ur ville passe perfekt i mit køkken :-)

    SvarSlet
  30. Jeg nupper 7 lodder, og håber at det er nogle heldige nogle :-D

    SvarSlet
  31. Vil siiiiiindssygt gerne vinde - et lykkelod til mig :)

    KH Anna

    SvarSlet
  32. Jeg deltager med et lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  33. woop woop 7 lodder til mig

    Håber lykkens gudinde tilsmiler mig

    SvarSlet
  34. Uha, det Ernst skønt...det ku' forskønne spisested gevaldigt...

    SvarSlet
  35. Altså, IPad og stavekontrollen, det er altså ikke altid let, beklager den besynderlige besked ovenover.

    SvarSlet
  36. Fantastisk gave og rigtig fin blog, som jeg lige har fundet. Jeg er helt sikkert med på 7 lodder.

    SvarSlet
  37. Jeg er os med på et enkelt lod og håber det er lykkens gudinde;)

    Mvh

    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  38. Jeg giver den gas og hapser 7 lodder!
    Og så må jeg ellers bare krydse fingre :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  39. 1 stort lod til mig tak :)

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne lægge et lod i hatten.

    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  41. Mon julen kommer tidligt i år? jeg krydser fingre for denne smukke præmie (Jeg elsker Kähler!). Deltager med 1 lod, tak. Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  42. Jeg snupper 1 lod :-)
    Glade hilsner
    Katrine
    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  43. 1 lod til mig :)
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  44. Napper alle 7 lodder. Og nøj, hvor har det ur stået på min ønskeliste længe. SUK! :)

    SvarSlet
  45. fint, fint ur. jeg snupper 1 lod: mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  46. Fedt ur, som så mange andre ting derfra :)
    Jeg er med på hele dynen, link, fast læser osv. :)

    SvarSlet
  47. Ih hvor fint, jeg elsker det ur. Simpelthen så flot :-)

    SvarSlet
  48. Ihhhh, dette smukke Ora-ur har lææææænge stået på min ønskeseddel, så jeg håber virkelig, jeg bliver den heldige ;-)

    Jeg er forlængst fast læser af din blog og er også i forvejen fan af Kähler på FB, så nu er der kun tilbage at bede om 7 styks lodder, tak ;-)

    Og så linker jeg straks fra min blog Conner✩s Nest...♥

    Efterårshilsener,
    Maja

    SvarSlet
  49. Jeg deltager meget gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  50. Uret er bare så flot. Jeg er helt sikkert med, og håber på en ekstra "jule"gave til MIG :)
    7 lodder, HAPS ;)

    SvarSlet
  51. Elsker bare det ur, så her skal jeg sørme være med. Rigtig fin give away.

    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  52. Det er bare så skønt. Jeg deltager med et lod. ;)

    SvarSlet
  53. Mangler lige præcis det ur på vores væg :O)
    Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  54. Fedt fedt ur... Ville pynte i mit køkken. Vil gerne deltage med 1 lod.
    Mvh
    Pernille

    SvarSlet
  55. Jeg er med på 7 lodder - det er mit yndlingsur, så jeg synes jo det er en fantastisk giveaway.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  56. Snupper et enkelt lod. Håber meget at det bliver vinder loddet.

    SvarSlet
  57. Et lod til mig tak, og så krydser jeg alt hvad der krydses kan. Det ur har længe stået på ønskesedlen.
    Mvh Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  58. haps 7 lodder til mig
    det vil være perfekt til vores nye børneværelse :)
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  59. Hold nu op en lækker give away... Passer lige i mit køkken.... :-)
    Jeg deltager med 7 lodder og glæder mig til at følge dig :-). Og jeg krydser alt hvad der krydses kan... :-)

    Mvh Trine

    SvarSlet
  60. eiii hvor fedt - smider et kæmpelod i. - Mette

    SvarSlet
  61. Jeg deltager med 7 lodder - Det ur vil passe perfekt ind i det nyindrettet køkken :)

    SvarSlet
  62. Jeg snubber lige 7 lodder - har lige stået og set på uret nede i byen :)

    /Trine
    kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  63. Smider 1 lod i puljen ;-)
    Julie

    SvarSlet
  64. Så smider jeg også 1 lod i puljen og krydser fingre...

    SvarSlet
  65. Det her ur står allerøverst på min ønskeliste! Det ER så fantastisk !! Krydser fingre og kaster 7 store lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  66. Jeg går all in og deltager med 7 lodder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  67. Jeg deltager med 1 lod, og krydser alt hvad der krydses kan! ;-)

    SvarSlet
  68. Jeg deltager med 1 lod og synes denne give away er fuldstændig fantastisk :0)

    Mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  69. Et lod til mig tak! Lækker giveaway - og ganske fornuftigt bekendtskab du har dig der:)

    SvarSlet
  70. Jeg er også svært begejstret for Kähler :)
    Jeg deltager med et lod.

    SvarSlet
  71. Jeg elsker Kähler design.. Vil meget gerne vinde, og være med på 1 lod:)
    Hilsen Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com
    mail:rikkedlauritsen@gmail.com

    SvarSlet
  72. Åh hvor lækkert Stine!
    Jeg hopper med på alle syv lodder!
    Det ur MÅ hænge hjemme hos mig!!!

    SvarSlet
  73. Det smukke ur passer jo perfekt hjem til mig. Smider 1 lod i puljen, og håber det er nok. ;)

    KH

    SvarSlet
  74. Tak for henvisningen til denne skønne give-away! Ville elske at have så lækkert et ur hængende på mit værelse! Jeg er fast læser her og liker Kähler på facebook, er det så 2 lodder?
    Nåede desværre(!) ikke forbi lagersalget, og hold da op hvor har du købt mange lækre sager! Jeg krydser fingre på at jeg bliver den heldige i denne omgang.
    Sov godt, Julia

    SvarSlet
  75. Jeg er med - på 7 lodder :-)

    SvarSlet
  76. Jeg er med på et enkelt lod :)

    SvarSlet
  77. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    7 lodder

    SvarSlet
  78. Ej, en vild give away, håber den kan blive min med de 7 lodder jeg nu smider i puljen :)

    SvarSlet
  79. Super flot give away. Mon der er 2 lodder til mig. Fast læser+synes godt om på fb.

    Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  80. Åh, hvor fantastisk - er jo forelsket i det ur!
    Dejlig inspirerende og flot blog du har!
    Kh. Heidi (heidikc@gmail.com)

    SvarSlet
  81. Jeg vil gerne deltage med 7 lodder.
    Mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  82. Må et af mine 5 lodder være den heldige Ü

    SvarSlet
  83. Hej jeg vil gerne deltage med 7 lodder.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  84. Lækkert ur, er også selv tosset med det meste fra dem :o)
    1 lod kan det kun blive til da jeg ikke har blog ;o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Hej Stine. Er vild med uret. Deltager med 5 lodder :O) Kh Jannie

    SvarSlet
  86. Jeg deltager med et lod og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  87. jeg deltager gerne med et enkelt lille lod. og håber på det er et heldigt et :-)

    SvarSlet
  88. Årh, det gad jeg godt eje, det fine ur! Jeg er med på hele 7 lodder, tak :-)

    SvarSlet
  89. Det er bare så smukt, det ur!
    Jeg deltager med 7 lodder :)

    http://prydeligtpaent.blogspot.dk/
    tine.juel.nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  90. Jeg vil gerne deltage med 7 lodder, og krydser virkelig fingre for det ville være så fint til min (forhåbentlig snart) nye køkken! :)
    asdo1988@gmail.com

    SvarSlet
  91. Åh jeg kender det alt for godt. Jeg har selv en forkærlighed for Kähler (og min kæreste ville nok heller ikke være enig i, at det var en god ide at jeg kender en indenfor ved Kähler!), og har allerede deres lysestager (og flere af deres sager på ønskelisten både til jul og fødselsdag) og har mange gange stået og savlet over deres flotte designs i butikkerne!

    Jeg deltager med 1 (kæmpe stort!!!) lod, og krydser fingre fra nu af og til vinderen trækkes!

    Hilsen Rikke
    www.rikkesunds.blogspot.dk
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  92. Super flot ur - den vil jeg gerne vinde :-) jeg deltager med 7 lodder :-)

    SvarSlet
  93. Jeg kan simpelthen ikke huske, om jeg har deltaget en gang, men nu gør jeg det igen og smider 5 lodder i puljen, for det er det fineste ur i HELE verden!

    SvarSlet
  94. Jag vill delta och tar en lott
    kram
    ullaisa
    stortintresse@yahoo.se

    SvarSlet
  95. Jeg snupper et lod...og følger dig og krydser fingre til de får samme farve som viserne på det fine ur...;-)

    SvarSlet
  96. Jamen, man kan da ikke andet end deltage med 7 lodder, når det sådan en fin give away! Så er det bare med at krydse fingre :)

    SvarSlet
  97. her vil jeg gerne være med, 5 lodder tak :)

    SvarSlet
  98. Hejsa,

    Uha det er en flot give-away ;o) Deltager med 7 lodder!!!

    Klem fra Lene (mest-om-mad.blogspot.dk)

    SvarSlet
  99. Hejsa,
    Sikke en fantastisk give away. Jeg smider 1 lod i puljen sammen med en masse lykkestøv :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  100. Jeg vil gerne bede om 1 lod :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  101. Ej, sikken en lækker præmie, jeg ved lige hvor det skal hænge .. jeg deltager med 7 lodder og håber jeg er heldig

    SuperPrinsessen.dk

    SvarSlet
  102. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Jeg napper et lod!
    Julie
    julielyngeroberts@stofanet.dk

    SvarSlet
  104. Jeg napper et lod, kommenterer og er med hos Kähler på facebook :O)

    Hilsen Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  105. Wow! Jeg deltager da med 7 lodder! Super fin give away!

    SvarSlet
  106. Wow en fantastisk Give Away! :)

    Jeg deltager med 7 lodder og håber og krydser alt hvad jeg kan for at være den heldige, for jeg knuselsker dette ur! ;)

    SvarSlet
  107. Super lækker give-away.. Uret er allerede på min ønskeliste så det ville være skønt at vinde :)
    Jeg er med på 7 lodder og en masse krydsede fingre!

    frey_lund@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Uhh fin give away...snupper 1 ld

    SvarSlet
  109. jeg tror aldrig jeg nåede at få meldt mig til denne give away, men jeg prøver lige lykken med 1 lod :D

    SvarSlet
  110. Lækkert ur - må nøjes med et lod, da jeg ingen blog har. louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  111. Uha hvor fint - jeg vil gerne snuppe et lod :)

    SvarSlet
  112. Det er så smukt og jeg prøver lykken med bare et enkelt lille lod

    SvarSlet
  113. Super flot ur. Også min datter er helt vild med det og deltager i lodtrækningen.
    Det vil jeg selvfølgelig også gerne - med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  114. Fint ud, det vil pynte herhjemme :)
    Jeg deltager med 7 lodder, skriver et indlæg på min blog nu.

    SvarSlet
  115. Hej. Jeg deltager gerne med 1 lod. Synes det er et fantastisk ur

    SvarSlet
  116. Jeg håber at jeg vinder med mit ene lod! Jeg mangler nemlig lige sådan et fedt ur.

    SvarSlet
  117. Jeg deltager med 7 lodder.
    Følger via bloglovin - linker på min blog - er allerede kæmpe facebook fan af Kähler.
    Glæder mig til at følge din blog. Hav en god dag.
    /Dianna

    SvarSlet
  118. Jeg er med med et enkelt lod ;)

    SvarSlet
  119. FANTASTISK giveaway - jeg tar 7 lodd! :)

    SvarSlet
  120. Det ur MÅ jeg vinde til vores nye køkken. Nupper 7 lodder. Tak! :)

    SvarSlet
  121. Jeg snupper 7 lodder - ønsker mig det ur SÅ meget. Kryds kryds kryyyyyds

    SvarSlet
  122. Prøver lykken med et enkelt lod, glæder mig til at følge dig :-) hilsen malene

    SvarSlet
  123. Prøver os lykken med et lod.Rigtig glædelig jul;)

    SvarSlet
  124. Uh, fantastisk! 7 lodder til mig! Mvh. Helene - helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Lækker lækker konkurrence:) Jeg deltager med 1 lod.

    Mvh

    Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  126. Jeg håber at julefeen smiler til mig i denne skønne give away og lægger 7 store lodder i tromlen :)

    SvarSlet
  127. Jeg deltager med et enkelt lod og krydser fingre! :)

    Mvh Minka

    smilamail@gmail.com

    SvarSlet