mandag den 9. juli 2012

Tapet i køkkenet

I forbindelse med at køkkenet blev malet, besluttede jeg, at den ene væg, skulle ha' et par baner tapet. Endnu engang er det holdt i en dæmpet lyseblå og hvid. Selv om jeg synes, at alle retrotapeterne der bliver brugt rundt omkring er super fede, så holder jeg mig til de mere afdæmpede af slagsen. Endnu engang er det fra Fluggers Nordic home. Samme kolleltion som jeg brugte i gangen.
I sidste måneds Bolig Magasinet havde man muligheden for at få en gratis rulle tapet fra denne kollektion, og det kunne ikke passe meget bedre, for jeg havde i forvejen udset mig dette tapet.
Væggen for enden af spisebordet er nu pænt pyntet!

Blåblomstret tapet fra Flugger

3 kommentarer:

  1. Ser godt ud. Har været så fræk at indløse 4 kuponer. Så jeg har fået 4 ruller. Skal bruges i soveværelse. Mit mønster er de gule blomster.

    SvarSlet
  2. Åh hvor får I det super fint Stine, hvor vidt mon I er??
    Jeg kunne også godt være klar på en omgang frisk tapet, tænker på den væg i soveværelset hvor gavlen er, eller den gavl som endnu ikke er produceret, men som er i mine tanker. Men åh vi har dælme gang i så mange projekter at jeg nok alligevel ikke kan forsvare at det er super vigtigt med flot blomstret tapet i soveværelset :)
    Kommer tid, kommer råd.
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare super fint, jeg må altså også snart med på den der tapet bølge. Tænker at hænge tapet op på minis værelse og måske en enkelt væg i stuen...

    Www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet