lørdag den 21. juli 2012

Mit aquafarvede skab

For en lille måneds tid siden gik jeg amok med denne lækre aquablå farve. Farven er fundet hos den lokale farvehandler.
Jeg har altid været glad for de lyse blå nuancer og er glad for at pastellerne er in for tiden.
Skabet det gik ud over fandt jeg i tiderns morgen i svigermors garage og indtil for en måned siden, har det stået i stuen, som jeg fandt den gang.
Har længe haft en forstilling om, at det skulle blive mit stofskab, når tilbygningen og min kreaplads blev klar og så blev det nødt til at blive frisket op.
Er super glad for valg af farve, og jeg glæder mig til at til at indvige det som stofskab en af dagene!
Derudover har jeg fået samlet reolen, der skal udgøre opbevaringen i kreahjørnet. Så mangler vi bare en bordplade...
Mit aquablå stofskab

Kreareolen/kontoret tager form

1 kommentar:

  1. Det er så fint! Og det bliver da vildt lækkert med sådan en kreaplads.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet