onsdag den 27. juni 2012

Prikker og striber...

Astrid gror... Og garderoben bliver jo nødt til at følge med. Skrev godt nok, at symaskinen var pakket væk, men heldigvis ikke længere væk, at den lige måtte et smut frem igen.
Astrid er hjemme med feber idag, så når hun sover, syer jeg!
Ryddede Pompdelux's hjemmeside igår for alt det, jeg kunne finde i str. 92, og blev i den forbindelse inspireret til at lave en omgang bukser til tøspigen. Har blandt andet lavet et par med balloneffekt.
De er blevet super fine, men gav mig en smule grå hår og opsprætteren måtte i brug gange flere, da jeg skulle ha' samlet foer og yderstof.... Men man lærer af sine fejl, så håber, jeg har styr på det til en anden gang.
Fornyeligt fandt jeg en bunke billigt stof(Tinka Fabric) i Panduro Hobby, hvoraf jeg indtil videre har lavet to af bukserne. De sidste par er lavet af en lækkert stribet velour, der har ligget i skabet i 100 år og en madpakke. Nu var det tid til at få det frem i lyset.
Lys lilla buks med balloneffekt og foer

Udfordringen....

Brunt stof med små lyserødebomber

Dejlig blød velour

Ingen kommentarer:

Send en kommentar