mandag den 25. juni 2012

Køkkenfornyelser

Vores hus trænger til at blive malet både indvendigt og udvendigt. Vi kan jo ikke stå med en lækker ny tilbygning og så ha' en rædsel af et eksisterende hus...
Køkkenet fik en smuksering her i weekenden med hjælp fra min mor. Kasper og ungerne kørte hjem til morfar, så vi kunne få arbejdsro.
I forbindelse med tilbygningen skal der ske en lille omrokering af nogle møbler, og i den forbindelse har jeg ønsket mig et vitrineskab i køkkenet. Et alternativ og billigere løsning blev den allerede eksisterende Billy reol fra IKEA, så den har holdt flyttedag fra stue til køkkenet.
Der mangler nogle detajler på væggene, før det er helt færdigt. Mangler bl.a. at sætte et par baner tapet op, men det kommer først hjem på torsdag.
Derudover har mit sybord holdt flyttedag, for der hvor det stod, bliver der lige om lidt placeret en radiator. Og symaskinen er pakket ned for en stund. Har masser af projekter, men det er bare ikke der prioriteringen ligger lige nu. Lige nu bliver der malet møbler, købt ind, ryddet ud, pakket ned osv.
Næste malerprojekt er stuen, men det bliver ikke før tilbygningen er færdig og indflytningsklar...
Nymalet køkken

Den kommende tapserede væg

Vores elskede kitchen Aid

Thehylden og favoritkopperne fra Kähler

Træhylderne opfrisket med hvid maling

Mit nye "vitrineskab"

Salt og sukker i smukke krukker fra Kähler

Pasta mm lige ved hånden ved siden af komfuret

Hmm, hvad mon min ynglingsfarve er...

Mit sybord med ny placering og nyt liv

2 kommentarer:

  1. ej det bliver da super godt Stine! Ih jeg glæder mig til at se billeder af det færdige køkken med tapet og det hele :D

    SvarSlet
  2. En masse smukke ting du har! Og hvor er I flittige:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet