fredag den 2. december 2011

Stor fan af Medusa

Jeg elsker Medusa, og for hvert år så bliver mængden af Medusa-sager lidt større i det lille hus.
Og jeg synes tit, jeg er heldig at finde lidt på udsalg i byens butikker.
Havde et tilgodebevis til Bahne, og nu jeg alligevel var forbi butikken for at købe en julgave, faldt der også lidt af til mig selv.
Har købt 2 fine rensdyr, to hvide jule figurer der passer til de to jeg har i forvejen samt en æske med 6 trommer til juletræet. -mangler bare juletræet, så trommerne også kan komme ud af æsken
To søde rensdyr. Synes, de har det dejligste udtryk:-)

To nisser til samlingen

Peter har den gren så kær, hvorpå trommen hænger...

1 kommentar:

  1. rigtig fine sager du har købt, jeg er også ret vild med rensdyrene, og fin jule vimpel du har lavet også.

    SvarSlet