tirsdag den 6. december 2011

Gået i stå

Jeg er gået i stå.
Ved ikke helt, hvor overskudsmoderen blev af. Hun forsvandt et eller andet sted mellem lillesøster, der kræver sin mor, stor dreng med Ingolfstemme og feber, julefrokoster, familiebesøg, ondt i hovedet mm.
Tror bare, at hun er bukket under for et øjeblik. Det sker indimellem. Har nok kørt mig selv lidt for hårdt for en periode.
Elsker julen. Ville gerne lave en masse bagværk, konfekt, klippe/klistre med ungerne, hygge og læse julehistorie osv osv. Men lige nu ORKER jeg det bare ikke.
Skal nok genfinde mig selv. Har bare lige brug for et par dage på stand by....

2 kommentarer:

  1. I har også haft et par sten på vejen på det sidste, så riv stikket ud, slap af, det er velfortjent. Jul skal det nok blive (med eller uden hjemmebag), er sikker på familien hellere vil have en glad mor end en "Bo Bedre-jul".

    Et (ny energi) kram herfra :-)

    SvarSlet
  2. Tak Pia:-) Skal som regel bare lige en dag, hvor det hele er noget øv, og så er jeg klar igen.

    SvarSlet