tirsdag den 29. november 2011

Smølfepude i en anden udgave og bold til lillesøster

Jeg har tidligere vist det dynebetræk, jeg har lavet til Villads i julegave. Og nu har jeg også fået syet hovedpudebetrækket. Har applikeret et fint smølfemotiv på på et stykke grønt lagenlærrede, som matcher bagsiden af dynebetrækket. Er ret sikker på, at det nok skal falde i god jord!
Vi har bestemt, at Astrid ikke får nogen egentlig gave af os, for hun skal nok få rigeligt. Jeg har lavet 3 forskellige bolde til hende. En stor blød een, en i mellemstørrelse med klokke i og en lille een med ris i. Håber hun vil få glæde af dem:-)
Er faktisk færdig med alle de syede julegaver nu, så nu kan jeg ligge kræfterne i de kreativ gaver fra børnene, og så skal jeg også ha' færdiggjort gaven til den Kreative pakkekalender!!! Er klar med lidt til personens datter med "den søde" tand, og så mangler jeg bare lidt der kan svømme rundt i vinduet... Hvem mon det er, der skal modtage min gave????
Villads' pudebetræk

Astrids julegaver

1 kommentar: