mandag den 28. november 2011

Julebag og adventsgaver

Weekenden var en af de mere hektiske. Lørdag var vi først til den store julebag-kommen-sammen med min svigerfamilie og senere til hygge hos et vennepar. Har vedhæftet til stemningsbilleder fra bageriet. Der bliver bagt i store mængder, da der skal deles ud til en par og tyve personer. Vi bagte vanillekranse, jødekager og finskbrød.
Søndag var der heldigvis tid til lidt mere afslapning. Og adventsgaver til de voksne. Fik en fin svensk hækle- og strikkebog har min mor. Den ser spændende ud på knald på farverne.
Af manden min fik jeg den nyeste Sara Blædel bog. Glæder mig meget til at komme i gang med den.
Nissen er også flyttet ind i huset, men mere om det i et anden indlæg!
Villads med fingrene i fadet

En af de mange plader vanillekranse

1. advent i bøgernes tegn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar