mandag den 14. november 2011

Adventsgaver og give away

Nu er min pakke til Anna kom vel frem til Århus, så nu vil jeg viser jer, hvad vinderen af min give away fik med posten. Lækre blød velour med ugler på bagsiden. De faldt heldigvis i god jord!
I år har der været overskud til at lave pakkekalender til mine søstre og mor.
(Manden får også, men den er ikke helt klar endnu.)
De fik allerede gaveposen med hem'ligheder den anden dag, hvor vi alle var samlet til min ene søsters fødselsdag. De blev heldigvis glade for posen. Så må vi håbe, at de bliver lige så glade for indholdet:-)
Lækker lilla velour med ugler på bagsiden

3 stk poser med adventsgaver

Og indholdet i poserne -undskylder billedkvaliteten:-)

2 kommentarer:

  1. Vil du ikke også nok være min søster, hva´? :)
    Og fine bukser :)
    God aften.
    Kh

    SvarSlet
  2. @Lena: Jeg synes, det er så hyggeligt at lave pakke- og adventskalendre:-) Det er nu ikke hver år, jeg også får lavet til mine søstre og mor, men i år var der oveskudet til det!

    SvarSlet