torsdag den 27. oktober 2011

To-to/ta-da torsdag d. 27/10

Så er endnu en uge gået, og der har været fuld gang i to-do-listen. Og denne gang har jeg vist nået det hele.
* Har ordnet bestillingen på 3 stk bukser
* Har fået syet Villads' dynebetræk sammen -mangler lige et hovedpudebetræk, så er den julegave klar
* Er begyndt at hækle på en slange -F... hvor er der mange omgange!
* Har fået lavet en fin vest til Astrid
* Takkekortene er skrevet og mangler bare at få sendt dem

Derudover har jeg fået lavet en frugtpose i uglestof til en af vores venners pige og klippet alt ud til niecens sengetæppe. Vil mene, det har været en yderst produktiv uge. Tror jeg vil tage en slapper i næste uge, hvor den står på lagersalg, tur med søstre og mor, to gange mødregruppe, lægebesøg mm. Måske skal jeg bare lige nå et enkelt par bukser til August i denimstof. Dem han har er der ved at være hul på knæene. Nu må jeg se, hvor meget jeg når...
Villads' dynebetræk

Astrids nye vest

3 gange tøsebukser

3 kommentarer:

  1. Hold da op sikke en energi!!!!
    Lækre ting du får produceret :)

    SvarSlet
  2. @Binemor: Ved heller ikke helt hvor energien kommer fra. Astrid har over de sidste par uger ændret sit søvnmønster om natten betydeligt. Fra at tage omkring 7 timer i stræk kræver hun nu mad hver 3. time, og det kan ellers mærkes på energien! Men tror bare, jeg fandt lidt ekstra energi i posen nu hvor alle drengene var ude af huset igen om formiddagen:-)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Jeg har givet dig en award, fordi du er en af de blogs jeg har opdaget for nyligt. Du kan se awarden på min blog.

    kreakarrusellen.com

    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlet