fredag den 28. oktober 2011

Juhuu, endelig!

Endelig kom der fine sættekasser hos Søstrene G. Og tilmed en masse små ark papir til at dekorere dem med.
Glæder mig så meget til at få lavet en til hver af drengene! Astrids venter jeg lige lidt med...
Fandt også en fin pølsebakke i plast til den hæklede hotdog! Nu pynter den med stil:-)
Og dagens kreative indslag blev til 4 halskæder mens Astrid sov i formiddags. Meget rart med en lille pause fra symaskinen.
Store flotte rå sættekasser

Små ark papir til en billig penge til at pynte kasserne med

Hæklet hotdog med stil

Halskæder i lange baner

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er du heldig. Den "Søstrene" jeg har besøgt i dag havde ikke mere af retro-papiret, så jeg fik kun drengepapirer med hjem...øv :o(

    God arbejdslyst - og god weekend ;o)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine sager! Glæder mig til at se dine sætterkasser!
    Tak for kommentar på min hue... Har svaret at jeg havde noget andet garn, som jeg evt kunne bruge til din "bestilling" - men efter en tur i barnevogn idag, må jeg konstatere at den færdige hue er lige en tand for lille til min frøken - så den kunne måske være noget for dig??
    Send mig en mail på line_maj@hotmail.com hvis du er interesseret!

    God lørdag!

    SvarSlet
  3. Det er altså gode ting man kan finde hos søstrene. Finde halskæder:-)
    Kh Christina

    SvarSlet