tirsdag den 18. oktober 2011

Hvor blev min tid af??? Og på besøg hos "måne-farfar".

Efter som Astrid blev født midt i mandens sommerferie(han er lærer), har han haft barsel her op til efterårsferien. Dvs. at han snart har været hjemme i 3 uger. -og det har ungerne næsten også været. Super hyggeligt, men hvor søren blev tiden til bloggen af. Den forsvandt et eller andet sted mellem barnedåb, tur til Sverige, div familiebesøg, et nymalet soveværelse, underholdning af børn, amninger, to-do-liste mm. Og så skal Astrid igennem sin første vaccination idag.
Glæder mig faktisk lidt til at det bliver helt almindelig hverdag igen... Må man godt det?

Idag er det også blevet tid til en tur på kirkegården. Det er 9 år siden, min mands far pludselig døde i en simpel alder af 55 år. Og sikke meget han ikke nåede at opleve. Den gang var der kun et barnebarn, nu er der 9 og det 10. på vej, hans børns bryllupper osv. Min svigermor savner ham stadig meget, men heldigvis har de et tæt familiebånd og bor tæt på hinanden, så min svigermor altid har nogen om sig. Jeg nåede desværre aldrig at møde ham, og for at ungerne også skal ha' et "forhold" til deres farfar, sidder han oppe på månen og holder godt øje med os alle sammen. Og det er ham vi sender sutter op til, holder lange samtaler med, når han skinner fint på himlen osv. Det er nu egentlig meget hyggeligt med ham der "måne-farfar"!
D. 18/10 var også den dag min bedste venindes far døde for 4 år siden -samme dag som hendes mor har fødselsdag. Hun kommer her i løbet af formiddagen, så vi lige kan hygge lidt.
Håber ikke der skal tilføjes flere dødsfald på denne dag. To må alligevel være nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar