torsdag den 29. september 2011

Ta-Da og ny To-Do

Så er den første uge i To-do/Ta-da overstået, og jeg tror faktisk, at jeg nåede det hele på listen. -og en lille smule mere.
Her er en lille collage af de kreative ting, der var på listen. Mangler dog et billede af den lille bunke af udklippede firkanter til niecens sengetæppe, men har da fået klippet små 20 ud.

Efter barnedåben på søndag drager vi i næste uge en tur til Sverige, så jeg tror, jeg slår To-do for de næste to torsdage sammen:-)

To-do 2 + 3:
HOLDE BARNEDÅB
HOLDE FERIE I SVERIGE
Hækle hotdogen fra Linders verden færdig.
Lære at hækle bedstemorfirkanter.
Sy nederdel i lilla velour til mig selv.
Klippe flere firkanter til sengetæppe.
Sy buksedragter til Astrid.
Påbegynde sammensyningen af Villads' sengetøj.

4 kommentarer:

  1. Sådan hvor er du sej - håber I får en rigtig dejlig barnedåb....kagerne i hvert fald lækre ud :-)

    SvarSlet
  2. hold da op du har været produktiv.

    SvarSlet
  3. Du har da haft en aktiv uge. Flot :o)

    SvarSlet
  4. @westmose: tak:-) -og ja, jeg håber også, vi får en god dag!
    @Lotte og Helle: Ja, jeg har været rimelig produktiv, men jeg har det bedst, når jeg har haft en masse gennem hænderne:-)

    SvarSlet