tirsdag den 6. september 2011

Hækle hækle hækle

Jeg hækler derudad. Jeg lærer noget nyt hver dag. Har snart styr på de mest alm. masker og kan efterhånden også godt genkende dem, når de er hæklet. Og jeg bliver også bedre og bedre til at læse opskrifterne. Har dog stadig lidt problemer med at få afsluttet rigtigt/ordenligt. 
Har forsøgt med lidt forskellige blomster. Den store er egentlig et "uheld", da jeg ikke fik læst opskriften på blomsten rigtigt. Men jeg synes faktisk, den er meget fed, så tror jeg forsøger at lave den om til en broche. Elsker den karrygule farve, der er blevet moderne igen.
De små blomster er hæklet efter en opskrift på bare WUNDERBAR's blog. Jeg glemte at lave 4. omgang på den første, men nr. 2 begynder da efterhånden at ligne noget. Den er stadig ikke helt rigtig/perfekt, men jeg øver og øver, og en dag så lykkes det!!!
Ps. er der nogen, der vil ha' et hovedet fuldt af snot, for så kan det afhentes gratis...
"uhelds"-blomsten

Små blomster

1 kommentar:

  1. Det går da der ud af med hækleriet, synes også den første blomst er rigtig fin på trods af at den ikke er "rigtig" :)

    SvarSlet