mandag den 5. september 2011

Efterårsforkølelse og æblekage

Så kom både årets første efterårsforkølelse og æblekage i hus. Hvis jeg ku' vælge ville jeg nok helst ha' lidt mere af det sidste end af det første.
Resten af huset har været forkølet på skift de sidste par uger, og som husets klippe er det sjovt nok altid mor her, der rammes sidst. Kunne godt mærke i går aftes, at desværre nok var min tur nu, og rigtig nok vågnede jeg op i nat, da Astrid skulle ha' mad med hovedet fuldt af snot og begyndende hovedpine. Har desværre en tendens at snotten sætter sig i bihuler og pandehuler med det samme, når jeg bliver forkølet.
Bare ikke den måde, jeg ønsker at starte en ny uge på... Håber Astrid tager sig et par lange lure, så jeg kan putte mig på sofaen med hæklebog, hæklepind, garn og en stor kop the.
Heldigvis er der stadig lidt æblekage tilbage fra i går, som jeg kan trøste mig med i dag. Fik en god portion æbler med hjem fra mine forældre i lørdags, og de er blevet brugt til æblemos-terninger til fryseren, som Astrid forhåbentlig kan nyde godt af senere på året, og så til årets første hjemmelavede æblekage.
Årets første æblekage

Mmmmm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar