torsdag den 22. september 2011

Blog award

Jeg har været så heldig at blive tildelt denne award af Sirianna. Og mange tak for det! Awarden er blandt andet med til at vise, hvilke blog, man har opdaget for nyligt.


1. Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
Mange tak for awarden, Mette Katrine:-)


2. Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nyligt.
Har fundet 8 bloggere, som er nye for mig, men det er ikke alle, der er lige nye i blogland.
1. det bedste jeg ved: Elsker hendes fine morgenlopper. Og så har hun den mest fantastisk handyman i huset!
2. 3. sal til højre: Opdagede hendes fine blog i forbindelse med en ugedags-farveudfordring, hun havde givet sin mor. Og som mange af os andre og så hoppede med på. Besøg hendes blog og få et lille kik ind i hendes fine lille lejlighed!
3. hyggetrolde og bulderbasser: En rigtig hyggeblog med alt fra hverdagslivet med 4 børn, en masse kreative indslag og en dejlige billeder.
4. hjernevrimmel: Camilla tager de mest fantastisk billeder, og så har hun et dejligt farverigt hjem. Kik forbi og bliv dejligt inspireret!
5. mors tankeblog: Kik forbi Lenas lækre kreaverden. Hun syr bl.a de fineste ting:-)
6. Søhesten: En lækker kreativ blog. Og så tjek lige hendes Daisy-porcelænssamling ud!
7. familien MEST: Dejlig kreativ begynderblog. Stine har bl.a en hang til fine robotter:-)
8. Hos Maj: Maj er ikke så ny i blogland, men jeg elsker simpelthen hendes hæklede ugler mm. Så kik forbi hendes dejlige blog!!


3. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris.
Det tog sin tid, men det er nu klaret:-)


4. Fortælle 8 ting om mig selv:
* jeg elsker docu-soaps.
* jeg har sprunget i faldskærm fra 10000 fod over Australiens mest turkis blå vand.
* jeg elsker at være fysioterapeut, men er langt fra sikker på, at det er det, jeg skal være resten af mit liv. (Ville gerne være hjemmegående husmor, men det har vi ikke råd til.)
*  jeg får ondt i maven, når jeg ikke altid ved, hvordan jeg skal takle min "store" til tider noget sensitiv dreng.
* jeg har stadig ikke lært at drikke kaffe.
* jeg er enormt dårlig til at prutte om priser.
* jeg ville gerne skære drastisk ned på sukkeret, men jeg har en regnorms rygrad, når det gælder slik, chokolad og kager.
* jeg snakker meget, men er samtidig enormt dårlig til at fortælle, hvis jeg er ked af det eller lign. Så bliver jeg frygtelig tavs.

4 kommentarer:

  1. Hej Stine! Tusind tak - den vil jeg da meget gerne modtage!! Hvor er jeg glad for, at du blandt andet tænkte på mig;)

    SvarSlet
  2. Fedt at læse de 8 nære/personlige ting om dig :)

    Tillykke med din award, velfortjent!

    SvarSlet
  3. Tusind tak for Awarden! Sikke nogle dejlige ord du har om mig. Er beæret over du kan lide mine fotografier!
    Du lyder som en interessant kvinde og jeg har fluks meldt mig som fast læser!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for awarden. Må hellere se om jeg kan få den lavet en af dagene. Er desværre ikke så god til sådan noget. Men takker mange gange for den :)
    Kh.

    SvarSlet