lørdag den 13. august 2011

Kjoleri og blog-picnic

Sidder og venter på at kl. bliver 13.30, så jeg kan pakke bilen og køre mod Køng og blog-picnic. Er ikke i tvivl om, at det bliver super hyggeligt at møde en flok af de andre blogger fra Sydsjælland og omegn! Glæder mig til et lille pusterum fra drengene og at se og snakke med andre voksne mennesker end min mand, familien og personalet i børnehaven. Mennesker med den samme interesse for blog-livet og det kreative. Og glæder mig meget til at se, hvad der er kommet i goodiebaggen og til at støtte et godt formål i tombolaen.
Jeg er stadig forholdvis ny ud i at sy kjoler, men er blevet ret glad for 22'er mønstret fra Onion. Det er nemt at gå til. Kusine Clara har snart fødselsdag, så tænkte at hun skulle have en lille smule mere end puslehyndebetrækket. Det blev til denne fine kjole i tern. Heldigvis er forældrerne ikke farveforskrækket. Den store røde knap er indtil videre kun sat fast med en nål, for jeg har egentlig planer om, at den skal være en anden farve. -den skal bare lige komme med posten først.
I skal heller ikke snydes af et billede af den nu 4 uger(noget "bumset") gamle prinsesse. "Se hun har øjne, mor", er stadig en meget brugt kommentar fra drengenes. De er vel en lille smule præget af, at hun stort set ikke kikkede ud på omverdenen de første par uger af sit liv...
Meld dig til årets blogpicnic

22'er kjole i str. 98

Prinsesse Astrid 4 uger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar