tirsdag den 23. august 2011

The blues

I det forrige indlæg viste jeg et billede af den opslagstavle, som jeg købte den anden dag. Nu er den malet blå og hænger fint på drengenes værelse. Regner med, den skal følge August, når de får deres egen værelser.
Når vi her i huset skal aflevere en personlig gave i anledning af en fødselsdag, tak for denne gang eller lignende situationer, så syer jeg et net med navn og putter lidt lækre ting i.
Denne gang er det en af pædagogerne i drengenes børnehave, der stopper, og da både vi og drengene(specielt August) har været rigtig glade for hende, var det hendes tur til at få et net.
Havde "fyldt" det med lys, servietter, dåser med the og chokolade samt et glas hjemmelavet marmelade. Hun fik det imorges og blev meget rørt og glad for gaven.
Blå opslagstavle til drengenes værelse

Gave til Augusts ynglingspædagog

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker personlige gaver, og dit flotte net med navn på, gav mig lige en ny inspiration til hvordan man kan gøre gaver endnu mere personlige. Hvor er det en flot gave !!!

    SvarSlet
  2. Pædagogerne må elske dig :)

    SvarSlet
  3. Hun blev også rigtig glad:-)

    SvarSlet