søndag den 19. juni 2011

Tidligt søndag morgen

Hvorfor har jeg vundet de børn, der står tidligt op? Og så på en søndag/weekend, hvor gemalen er på fodboldtur med sine fodboldpiger. Ergo havde jeg ikke muligheden for at jage ham ud af sengen kl 5.15, da Villads mente, det var tid til at stå op. Sjovt nok, kunne drengen sagtens sove til kl 7 lørdag morgen, hvor han var hjemme hos mormor og morfar. Og sådan er det sådan set hver eneste gang, de er hos mine forældre. Der må være en anden sove-karma i deres hus end i vores...
Efter en weekend som alenemor, bliver unger incl. farmand og morfar sendt i Legoland imorgen, så jeg kan få en dag for mig selv. Har set de starter udsalg i Stof og Stil, så mon ikke svigermors bil kunne tænke sig at køre en tur med til Roskilde?! Heldigvis plejer hun at være meget åben for sådanne indslag/udflugter. Mangler på ingen måde noget stof, men der er rigtig mange fine pige/blomsterstoffer i blandt tilbudsvarerne denne gang, så kan næsten ikke tillade mig at blive hjemme. Vel?! Og med ankomsten af et stk pigebarn inden for den næste måned, så aner jeg jo ikke, hvornår jeg får chancen for at komme afsted til stofhimlen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar