tirsdag den 28. juni 2011

Sumo-lillesøster og den søde ventetid

Var til jordemoder igår, og lillesøster skønnes nu til 3600 g her 3 uger før termin. Hvad søren skal pigebarnet nå? Hun ligger an til størrelse omkring storebrors, hvilket er lidt i overkanten. Men grundet vurderingen igår, er jordemoderen igen inde over en igangsættelse lidt før tid, så håber og tror på, at der efterhånden kun er 2 uger til lillesøster ser dagens lys.
Div. at der også kun er 2 uger tilbage, hvor min levevis er ok. Når man render rundt i denne hede som højgravid, er et par is om dagen, vel ok:-) Kroppen trænger til nedkøling, og det kan lige så godt ske indvendig fra som udvendigt fra. Og med denne filosofi i baghovedet blev 1 stk STOR vaffelis incl 2 KÆMPE kugler italiensk is konsumeret ved vandet idag. Intet mindre end fantastisk! Har dog svoret, at denne ikke så sunde livstil skal sættes vældigt ned i gear, når pigebarnet er født, og der ikke længere er nogle undskyldning for ens laster.
Havde desværre ikke kameraet med til vandet idag, hvor svigermor havde inviteret mig, manden, størstebarnet og to stk fætre med på fiskehus til en gang frokost, vandleg og den føromtalt is. Men dejligt, det var det. Dansk sommer, når det er aller bedst.
Har også nået et par solhatte mere idag. En med det blå pingvinstof til fætter Bertil, der fylder 3 på lørdag og en lilla til mig selv, sagde hunden. Nu tror jeg også, jeg holder en lille pause fra hattehylden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar