mandag den 13. juni 2011

Dagens overskud

Er alene hjemme med drengene, men på underligvis har jeg alligevel formået at ordne badeværelse, støve af, støvsuge og sætte en "bogkasse" op ved drengenes legekøkken. Det blive ris til egen røv senere på dagen, men kunne simpelthen ikke overskue mængden af nullermændene mere, så væk måtte de. Heldigvis kommer et vennerpar forbi med aftensmaden idag, da de har masser af rester fra deres datters barnedåb igår. Så skal jeg da ikke tænke på det:-)
Mængden af plukveer bliver dog ikke mindre af at være SÅ aktiv på en enkelt dag, men skidt være med det, for jeg runder 35+0 imorgen. Kun 2 uger til at en fødsel vil være inde for normalen.
Overvejer forresten om jeg skulle forsøge mig med at få lavet en flaske vanillesirup. Det skulle være super nemt og smage himmelsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar