mandag den 30. maj 2011

Græsenke

Manden er taget på lejrskole de næste 3 dage, så må væbne mig med titlen græsenke for en tid. Ikke den titel, jeg har mest lyst til at bryste mig med, når jeg samtidig er højgravid og har to børn på 2 og 4, der sjovt nok er rigtig mor-glade i denne tid. Og oveni det, så synes mindstemanden, at det er helt ok, at stå omkring kl.5. +/- 30 min. Er normalt ikke ked af at stå tidligt op, men synes godt nok at graviditeten kræver sin søvn efterhånden. Må sørger for en lur, mens de er i børnehave. Har heldigvis allieret mig med mine forældre idag, så jeg kan køre hjem til dem i eftermiddagen, så de hjælper med drengene og giver aftensmaden.
Har i begge mine tidligere graviditeter døjet med for højt blodtryk, men i denne graviditet har det artet sig. I hvert fald lige ind til i sidste uge, hvor jeg var til 3. graviditetsundersøgelse, hvor det lige pludselig var nået op over grænsen. Skal til kontrol imorgen og må nok indse, at denne graviditet ender lige som de 2 andre. -med en masse kontroller hos lægen og jordemoderen. Godt der kun er 5-7 uger igen.
Så med kombinationen af store bækkenproblemer og et stigende blodtryk, så er jeg super godt rustet til de næste dage som græsenke og alenemor...
Godt ugen ender ud med ren afslapning i det svenske, hvor vi tager i sommerhus med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar